- Reaction score
- 2
Jeg forsøger at udtrække/adskille API'en (aktiv farmaceutisk ingrediens) Methadonhydrochlorid fra den orale 1mg/1ml.
hvor jeg er baseret, er det en grønfarvet, moderat tyk sirup.
Der er mange virksomheder, der producerer lignende produkter med forskellige ingredienser.
Jeg nævner ikke firmaet, men dette er listen over hjælpestoffer.
Liste over hjælpestoffer
Kan nogen hjælpe mig med en komplet ekstraktion i detaljer? Jeg har ret grundlæggende erfaring, men har læst en masse. Jeg har købt nogle grundlæggende ting - sep-tragte, vakuumfiltrering, destillationsapparat osv. Og er glad for at købe, hvad der kræves for at lave denne ekstraktion / adskillelse.
Jeg ville være meget taknemmelig for en komplet proces, men selv en god start ville være meget værdsat.
Jeg takker for hjælpen.
hvor jeg er baseret, er det en grønfarvet, moderat tyk sirup.
Der er mange virksomheder, der producerer lignende produkter med forskellige ingredienser.
Jeg nævner ikke firmaet, men dette er listen over hjælpestoffer.
Liste over hjælpestoffer
Propylenglykol | Ph. eur |
Methylhydroxybenzoat | Ph. Eur |
Propyl Hydroxybenzoate | Ph. eur |
Flydende maltitol | Ph. eur |
Caramel E150 | |
Patent Blue V (E131) | |
Renset vand |
Kan nogen hjælpe mig med en komplet ekstraktion i detaljer? Jeg har ret grundlæggende erfaring, men har læst en masse. Jeg har købt nogle grundlæggende ting - sep-tragte, vakuumfiltrering, destillationsapparat osv. Og er glad for at købe, hvad der kræves for at lave denne ekstraktion / adskillelse.
Jeg ville være meget taknemmelig for en komplet proces, men selv en god start ville være meget værdsat.
Jeg takker for hjælpen.