Størstedelen af det, der findes derude, burde ikke engang kaldes meth længere. Det er affald, og i modsætning til, hvad de fleste siger, er det ikke billigere. Ja, prisen for en ounce på det marked, jeg kender til, er omkring 200, og for femten år siden kostede en kugle 250. Men for femten år siden kunne en person tage mindre end ti slag af en kugle og derefter begynde at fucke med noget, og så er der pludselig gået 24 timer på noget, der føltes som måske en time, og i hele den tid var det ikke engang nødvendigt at tage endnu et slag. Jeg og jeg er sikker på, at mange andre gerne ville betale mere for kvalitet. Hvorfor er der ingen, der udnytter det? Jeg forstår det bare ikke. Og ligesom publix service announcement.....lortet skal ikke se ud som gigantiske skår, og de skal ikke knække/smuldre let, og det skal ikke have lodrette linjer. Det er noget værre lort. Skår skal være mælkehvide og have lodrette linjer og ikke være på størrelse med en småbørnsarm. Hvis det bliver knust under et kort, skal det splintres og have potentiale til at flyve gennem rummet. Så kartelfolk, bring venligst det gode lort tilbage. Masser af mennesker vil med glæde betale for det.