Spørgsmål om MDMA-syntese?

Franziskadiecoole

Don't buy from me
Member
Language
🇩🇪
Joined
Jul 23, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Jeg har fanget denne dialog fra en hjemmeside, kan nogen lave en opskrift til mig ud fra denne info?


NYHEDER
MUSIK
TEKNOLOGI
BUTIK
ADVARSLER OM STOFFER
Kemilektion - hvordan ecstasy bliver lavet
OFFENTLIGGJORT DEN 25. JUNI 2019 AF GABRIEL POPP

Symbolsk billede
Vi kender alle de små tabletter, som blandt andet indeholder den aktive ingrediens MDMA. De kaldes ofte "E'er", dele, kugler, runder eller bare ting. Ecstasy-piller produceres nok mest i Holland. ZDFneo har endda for nylig produceret en serie, der handler om dette emne. Vi rapporterede om det her. Men hvordan produceres ecstasy egentlig?

Da jeg ikke ligefrem er ekspert i kemi, lyder det meste af dette som en jernbanestation for mig. Vi vil heller ikke opfordre nogen til at producere stoffer selv. Men da ecstasy på en eller anden måde er en del af technoscenen, ville vi gerne dykke lidt dybere ned i emnet.

Grundstoffet til syntese af MDMA (3,4-methylendioxy-N-methylamfetamin) er normalt piperonal, som faktisk er et aromastof med en duft af vanilje og mandel. Dette stof omsættes med nitroethan i en kondensationsreaktion for at danne 1-(3,4-methylendioxyphenyl)-2-nitropropen. Dette hydrogeneres derefter til piperonylmethylketon ved hjælp af elektrolytisk jern og eddikesyre. Slutproduktet MDMA opnås i et enkelt trin ved at reagere denne forbindelse med methylamin. Samtidig hydrogeneres det hele ved hjælp af amalgameret aluminium og vand. Den færdige MDMA blandes normalt med andre komponenter som koffeinpulver og presses til små, farverige piller.

Det er dybest set som at bage en kage. Det er alt sammen meget enkelt! Det er faktisk heller ikke ulovligt. Du skal bare ansøge om en licens fra Federal Institute for Drugs and Medical Devices. Du skal dog være farmaceut for at kunne gøre det.
 

Gerhard Schrader

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
May 19, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Jeg vil ikke anbefale ruten via nitretan og piperonal, da både piperonal og nitroethan ikke er nemme at købe. Og det endelige stof, der produceres, er MDA, ikke MDMA.

Nemmere ville være synteseruterne, der starter med safrol, som let kan udvindes af sassafrasolie. Hvis du ikke kan få fat i sassafrasolie, kan du relativt nemt fremstille det fra sassafrasroden ved hjælp af dampdestillation.

Du kan finde gode instruktioner her på Amfetamin-siden. Posterne for meth fører til MDMA, hvis man bruger MDP2P, og posterne under amfetamin fører til MDA, hvis man bruger grundstoffet til XTC.

Men hvis du kun vil producere en håndterbar mængde til eget brug, vil jeg anbefale halosafrol-ruten. Du kan finde gode instruktioner her: http: //bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...f2qgyd.onion/resources/total-synthesis-ii.68/.
Især fra side 148-158.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at spørge. Jeg kan godt lide at tale om kemi og stoffer ;)
 
Top