Hvordan laver man vape-juice med HCL?

Smasherunlocksit

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Er det muligt at lave en HCL til en vape juice for at gøre den meget mere røgbar, eller er der en virkelig enkel måde at basificere HCL oxycodon på for at kunne ryge det?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
Hcls, hydrochlorider er syresalte. Lewis-syrer har flere navne, men de gør et molekyle mere stabilt, hvilket vil sige, at de hæver smelte- og kogepunktet meget. Det er normalt ikke godt for rygning. Hvis du bare kunne neutralisere Lewis-syren på en eller anden måde, neutralisere den med noget 🤔 slukke den måske. Hmm, jeg ved, at når jeg vil ryge crack, så ryger kokain hcl bare ikke en skid, men hvis jeg tilsætter noget basisk, bliver det til kokainbase, og hcl forsvinder. Hydrogenchlorid er en ret stærk syre, så måske skulle jeg prøve en stærk base for at neutralisere den. Gad vide, om lud ville virke, det er en stærk base. NaOH, sodium hydroxilye?? 👎 sodium hydroxide? Natrium. Hydroxid Hydrogen. Klorid...natriumklorid...Hydrogenhydroxid. Salt.vand. natriumhydroxid og brintklorid laver salt og vand. De reagerer og neutraliserer hinanden 💩💩💩

Smasherunlocksit

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Okay, så lad os sige, at jeg i det væsentlige har 100 mg oxy HCL og HCL, der sandsynligvis er på eller nær dets ækvivalens? hvilken mol Naoh-opløsning skal være. eller hvis du vil hjælpe mig med matematikken, fordi jeg ikke er god til det, hvilken procentdel soultion og hvor meget soultion skal jeg bruge? skal jeg ikke starte med faktisk at tilføje en lille lille mængde hcl for at sænke oxy-prøven ned til ~ 3ph og derefter tilføje Naoh soultion vakuumfilter af soultion fra min perciptant og derefter lade det tørre helt? Jeg gør ikke meget godt med matematik / nummerkonfigurering

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
Jeg ville se på kpa for dit basismolekyle og bruge en opløsning af naoh og lakmus, indtil jeg fik 2 hele tal lavere end kpa, og jeg ville erklære, at det var 100 % deprotoneret (100 % af molekylerne var på basisform). Det er den metode, jeg har læst.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
Hvis du skriver oxycodone pka i Google, er det øverste resultat springerlink, der siger, at 95 % af oxy er unioniseret ved ph9, hvorimod mere oxycodon ved lavere ph blev protoneret....unioniseret= ikke ionisk. Protoneret tilsat hydrogen, forsuret