Lounge

Madre

PR manager
Joined
Sep 6, 2022
Messages
58
Reaction score
130
Points
33
Hvis du har brug for detaljerede instruktioner om, hvordan man syntetiserer forskellige psykoaktive stoffer, er
velkommen til afsnittetSynthesis technologies and analysis(link).

Hvis du vil købe eller sælge stoffer, kan du gøre det i sektionen Marked (link).


Men sektionen Lounge er et åbent samtaleområde, hvor du kan diskutere alle emner.
Bemærk, at du i dette afsnit, som i alle andre afsnit af forummet,
, ikke må fornærme dine samtalepartnere.

Alt andet er tilladt.

Hvad synes I om vores forum? Vi har et ungt projekt, men et meget lovende et. Vi er kun lige begyndt på vores rejse, men mange af jer kan allerede se det potentiale, projektet har, og de fordele, det kan give deltagerne. Nu står I ved begyndelsen, og vi er taknemmelige for, at I støtter os.
Hvad synes I, der mangler i vores ressource? Hvad vil du gerne se her nu eller i fremtiden? Er der noget, du gerne vil tilføje eller ændre? Skriv alle dine ønsker og observationer ned, vi lytter til alle.

Måske vil du gerne deltage i livet på vores ressource eller tilbyde nogle tjenester?
Skriv
til mig ellerAdmin HEISENBERG iprivate beskeder, så taler vi om det.
 
Last edited by a moderator:

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
514
Reaction score
278
Points
63
Jeg vil måske i fremtiden overveje quizzer og onlineeksamener for at få en god idé om niveauet for de brugere, der ønsker at teste sig selv, og en pædagogisk app kan også hjælpe samt en sektion, hvor videoer og billeder kan sendes anonymt for at få feedback.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Jeg vil meget gerne bidrage til forummet på andre måder end blot som aktivt medlem eller leder af en fællesskabsgruppe.

Hvilke måder tænker I på? HEISENBERG?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Det er faktisk et godt spørgsmål.
Vores forumteam er det bedste i verden til at producere nye designer-lægemidler. Medicinalbranchen stoppede med at udvikle sig for længe siden. Kun få mennesker tør prøve noget nyt. Det overrasker mig, at MDMA stadig er den mest populære af alle eksisterende stoffer (det er ikke svært at forstå ved at analysere google-trends for visse forespørgsler).
De såkaldt mest populære darknet-markedspladser har flere titusinder af salg om året, det kan sammenlignes med det daglige gadesalg i storbyen.
Vi ønsker at blive populære. Ikke bare populær blandt et ret snævert publikum, der bruger torus og er involveret i syntese af psykoaktive stoffer. Vores opgave er at ændre paradigmet for hele narkobranchen. At gøre narkobranchen sikker for alle dens deltagere. Så købere ikke kommer i direkte kontakt med sælgere, så producenter ikke kommer i direkte kontakt med distributører.
Der er tre hovedproblemer i narkobranchen:
  1. At få fat i kemiske reagenser.
  2. Metoder til fremstilling af stoffer
  3. Salg

Vores forum løser de to første problemer. Her kan du købe næsten alt, hvad du har brug for til produktion af de mest populære stoffer. Tilbage står at løse problemet med salg.
Hvordan synes du, at fremtidens markedsplads skal se ud? Hvad vil få gadesælgere til at flytte til darknet?
 
View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Du er nødt til at gøre det nemt. Gadesælgere smider noget tøj i og åbner døren. Alle de ting, der skal til for at beskytte sig mod eksponering på internettet, virker overvældende. Jeg er ret internetkyndig af en gammel mand at være, men haler, nøgler, exit-noder, en helt separat computer, der aldrig kommer på det lette web ... det har forhindret mig i at interagere på den måde, jeg gerne ville.Jeg ved ikke engang, hvilke spørgsmål jeg skal stille. Jeg ville blive overrasket over at finde ud af, at de fleste forhandlere er tekniske eksperter.
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
73
Reaction score
59
Points
18
Det er jeg enig i.

Da jeg først begyndte at studere det hele, var jeg ret begejstret. Jeg var i gang med at finde ud af ting, og så læste jeg Heisenbergs sikkerhedsindlæg. (Forresten Heis dude, fantastisk indlæg som sædvanlig. Karakter A)

Jeg fulgte med i hans vejledning og gjorde virkelig en indsats for at lære. Men så slog det mig, som et myggestik i panden ... Jeg vil ikke have tid til at gøre det, jeg gerne vil, fordi alt det med cyberbeskyttelse er en kæmpe tidsrøver! Jeg mener, at det sikkert bare er almindeligt handelshåndværk for folk, der flytter store mængder produkter, men jeg vil bare gerne lege i mit køkken, lave lidt selvmedicinering osv.

Det virker som en statistisk sandhed, at en vis procentdel af forummedlemmerne er retshåndhævere. Bare noget at tænke over.

Så jeg spekulerer på, om det ikke er godt nok bare at oprette forbindelse via en VPN og gå videre med min trofaste tor-browser?

Hvad tænker du?
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
@HEISENBERG For at løse det tredje problem tror jeg, at darkweb er nødt til at tænke mere moderne :)

Måske indeholder det nu nye grundprincipper, ikke kun som dead drops, men gør det også lettere for sælgere at skalere deres forretning, når man sammenligner det med at drive enhver anden form for onlineforretning, fordi det er de muligheder, som ulovlige stofvirksomheder på darkweb konkurrerer med i dag.
Der mener jeg, at det er markedspladsernes opgave at indarbejde disse strukturer.
Jeg tror, at eksempler på dem kunne være:
  • Sikkerhed (XMR, PGP, hårdere betingelser for nye forummedlemmer/nye leverandører, Web3-teknologier til 2FA)
  • UI/UX-design
  • Brugbarhed
  • Muligheder for annoncering
  • Mulighed for at indarbejde marketingkampagner
  • Mulighed for at måle markedsføringens/butikkens præstationer
  • Incitamenter for nye kunder til at tilslutte sig platformen
  • Højere krav til leverandører
    • kvalitetskontrol
    • bedre billed-/videoindhold til prøvetryk og indhold
    • niveau-system
    • Escrow kun for nye leverandører
    • Minimum daglige online-tider for at sikre en bedre kundeservice
Jeg tror også stadig, at dead drops kan være en god løsning til at motivere nye kunder til at bruge darkweb.
Men for at gøre dette tilgængeligt og moderne skal det først gøres attraktivt for nye leverandører at begynde at sælge på darkweb.
Jeg tror, at når udbuddet kan forbedres (tilbud, kvalitet, pris), så vil efterspørgslen følge efter.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
@HEISENBERG For at tilføje noget vil jeg sige, at fremtidens marked bør inkorporere en ren struktur af døde dråber med et hyrachiarisk system.
Inden for dette system ville det ikke kun være muligt at opnå flag for kunder/leverandører, men også at udjævne dem. Disse niveauer giver dig mulighed for automatisk at rykke op ad stigen, decentralt, alt efter kvaliteten af det arbejde, du udfører.
Dette kan være baseret på et kvantitativt scoresystem såvel som et kvalitativt, der kan være baseret på kundeanmeldelser.
Decentralisering vil være en afgørende del af dette for også at sikre sikkerheden.
Leverandøransøgninger bør være en decentral proces, der kan omfatte fællesskabet i form af en åben prøveudtagningsproces, hvorefter fællesskabet enten accepterer eller afviser leverandøransøgningen.
Det samme gælder for nye produktlister fra hver leverandør. Hvis en leverandør f.eks. får mange negative tilbagemeldinger, kan salget stoppes, og leverandøren skal først løse eksisterende klager og bevise produktkvaliteten igen over for fællesskabet for at blive accepteret til salg igen.
Dette koncept, der er baseret på decentralisering og fællesskab, kan række langt og kan indarbejdes i hele markedspladsens struktur.

Jeg håber ikke, at denne forklaring var for ustruktureret, men jeg synes, at den beskrev ret godt, hvordan decentralisering kunne gavne den globale narkotikahandel.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Meget af det, du skrev, er selvindlysende. Jeg er enig i næsten alt.
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Dette er det tilfældige sted at skrive ting. Det er svært at lave MDMA af Sass. Og med det mener jeg at skaffe god Sass. Jeg er nødt til at holde lidt igen med stofferne og gennemsøge denne hjemmeside for at finde nogen, der sælger god Sass.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Den vokser som ukrudt i det østlige Nordamerika. Jeg kan høste et bundt når som helst. Jeg kunne flå træer resten af mit liv og ville ikke komme i nærheden af antallet af sassafras-træer i det østlige Nordamerika.
 
Top