Question Ønsker du at få mit #4-laboratorium testet med renhedsprocent (harm reduction)?

tablet press

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
jeg ønsker at give forbrugeren et sikkert meget næsten rent produkt denne #4 chinna hvid blev lavet frisk til mine specifikationer jeg ønsker at kontrollere kvaliteten og forsikre fremtidige kunder om, at det er Fent fri og mindst 85% til 98% ren jeg havde kokken brygge en batch bare for mig og sørgede for, at det var Fent fri, så det tog 2 uger at gøre og lander på min dør, så jeg har brug for et laboratorium i USA, der kan give en rapport om % og bekræfte dens Fent fri ...

RaymondReddington

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
En grundlæggende måde at teste på er at bruge teststrimler til at se, hvad de aktive forbindelser er, fent-teststrimler er ret gode til at opdage det, og teststrimler, hvor der står OPI (opiat), hjælper nogle gange med at skelne det fra hinanden, hvis fent-strimlen siger negativt. Vær forsigtig, da 95 %+ af alle opiater i dag er syntetiske, og det er mere sandsynligt end ikke, at det, du har, er fent eller en isoton-analog.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,144
Deals
1
Der er steder, der udfører test på dette websted, du sender det ind og kalder det noget, der identificerer det som dit. Det koster 100 dollars ét sted, men der er et par andre steder.