• Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

Marijuana Jeg har brug for hjælp til at finde en bestemt stamme, som jeg kan købe på et apotek.

JukoAndy72

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Hej, jeg tænkte på, om nogle af jer teknotroldmænd kunne hjælpe med at finde ægte Alaskan Thunder Fuck bud. Jeg røg en vogn lavet af ATF, da jeg var 15, og næsten 10 år senere er det den bedste, jeg nogensinde har fået. Når det er sagt, så har jeg ikke haft fornøjelsen af at ryge den ægte ATF-bud. Jeg har prøvet en af de der "delta 8", men den var ret ussel. Jeg forventer ikke, at I poster jeres lokale apoteker her, men mere hvis nogen er bedre til at finde stammer online. Tak til jer alle på forhånd! :)

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,087
Deals
1
Har du prøvet leafly?

JukoAndy72

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Man kan ikke lave statssøgninger for en enkelt stamme, så det er en lang proces.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,087
Deals
1
I checked all the o es near me, and nobody even had a hybrid cross with it as a parent. I did see some pictures that showed parts of jars, but I couldn't make them out ( the label, saying what dispensory) . I saw a couple of carts claiming to be that, but not a single flower