Hej med dig,
Kan du forklare mig, hvad der er "formålet" med denne legitime kemiske virksomhed først, er det salg? fremstilling? udvikling? videresælger? da dette er et af de spørgsmål, der vil blive revideret?
Jeg er ked af det, men der er bare for mange fejl i din plan til, at en revision og retshåndhævelse vil fange dig med det samme.
For det første ved du måske eller måske ikke, hvornår du vil blive revideret - det kan være planlagt, men også tilfældigt, så du kan og kan ikke være forberedt på det.
For det andet, hvis det er dette firma, du vil bruge som dit "skuffeselskab", så skal du starte med at købe små mængder udgangsstoffer, der "passer" til det laboratorieudstyr, du køber.
For det tredje vil du ikke bruge din virksomhed til ulovlige aktiviteter, i hvert fald ikke i de første 2-4 år, for nye virksomheder bliver kontrolleret af toldmyndighederne, når de importerer/eksporterer noget mellem landene.
For det fjerde er grunden til at have en lovlig virksomhed i 2-4 år først og fremmest legitimitet, når den revideres, og indtægter.
For det femte skal du ikke bruge din virksomhed til at være den "vigtigste" bruger af ulovlige prækursorer. Det, du skal gøre, er at åbne et skuffeselskab i en anden persons navn, købe prækursorerne gennem dit hovedselskab og sælge dem til dig selv ved hjælp af dit skuffeselskab. På den måde vil du ikke blive holdt ansvarlig, når du bliver revideret.
Jeg kan blive ved her, men jeg håber, at du allerede har tænkt på disse scenarier?
Med venlig hilsen,
Hvis du er interesseret i at dele ideer, kan vi holde denne diskussion i PM, jeg vil være mere end glad for at hjælpe, da jeg kender disse ting ganske godt.