Hjælp med gammelt tilbehør i vodka

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
191
For to år siden havde jeg en god udendørs afgrøde. Alt afklippet blev lagt i en 5-gal spand, dækket af vodka og efterladt i mit skur i mindst et år eller to. Mosen blev drænet, skyllet med lidt vand en eller to gange og konsolideret. Jeg endte med omkring 2 eller 3 liter mørkebrun/sort væske. Jeg tog en liter og kogte den ned og efterlod en tyk harpiks ved stuetemperatur. Jeg endte med et par sprøjter. Efter at have spist en hel del havde jeg olie flydende i toiletkummen næste morgen efter min kaffeforretning ;]. Jeg fandt, at dette stof ikke var nævneværdigt psykoaktivt. Jeg havde oprindeligt tænkt mig at lave RSO, men jeg er klar over, at det ikke er den rigtige metode. På det tidspunkt troede jeg, at det var bedre at lade vodkaen tage sin tid med plantematerialet. Så her er mine spørgsmål:

1. Er enten de mange liter væske eller sprøjterne noget værd på nuværende tidspunkt? Er jeg i stand til at redde/isolere psykoaktive stoffer? Og hvordan?
2. Jeg har lige fundet ud af, at man kan omdanne CBD til delta9 (jeg troede, jeg vidste alt om hash) - er der noget potentiale i det?
3. Nogen tips, forslag, ideer, kommentarer osv.? Tak gutter og piger.