Hejsa, folkens! Der er en masse information og samtaler og løse, pålidelige synteser på mange fora, der diskuterer brugen af 2 bestemte reagenser, men jeg har brug for noget objektivt.
Jeg leder efter denne "guldstandard"-syntese, som alle har succes med ved hjælp af natriumborhydrid og kobberklorid.
Kan jeg stort set bare følge
BBexperts vejledning i hans video vedrørende den amf-reduktive amination? (Den, der beskriver brugen af NaBH4 +CuCl2), men i stedet bruge 2,5 DMNS som en erstatning for pN2P>amfetamin.
Vil dette arrangement få en ordentlig effektiv reduktion af
2,5 dimethoxyNS> 2C-H? for så vidt angår procedurer og opløsningsmidler)?
Hvilke(t) opløsningsmiddel(r) er bedst her? Nogle siger vandfri. Nogle har vand og alkohol. Nogle siger ingen methanol. Du forstår, hvor jeg vil hen. Internettet har brug for en solid praktisk bearbejdning.
Der er et væld af synthesizere, der "reducerer" til argumenter. "Eller jeg prøvede det her og fik det der. Det her virker måske, men". Og så videre.
objektiv? Nej, det er det ikke.
Kunne jeg være så velsignet at høre en hvisken" hvad er "guldstandarden" kysset af Jesus, kærtegnet af Buddha synth? "
(Ingen synthesizere forulempet af Moroni her, tak.)
Jeg har fået nok af det i forvejen.
Meget kærlighed, folkens.
Dit bidrag vil blive modtaget med taknemmelighed.
Hav det godt,
JesusTits.
Jeg leder efter denne "guldstandard"-syntese, som alle har succes med ved hjælp af natriumborhydrid og kobberklorid.
Kan jeg stort set bare følge
BBexperts vejledning i hans video vedrørende den amf-reduktive amination? (Den, der beskriver brugen af NaBH4 +CuCl2), men i stedet bruge 2,5 DMNS som en erstatning for pN2P>amfetamin.
Vil dette arrangement få en ordentlig effektiv reduktion af
2,5 dimethoxyNS> 2C-H? for så vidt angår procedurer og opløsningsmidler)?
Hvilke(t) opløsningsmiddel(r) er bedst her? Nogle siger vandfri. Nogle har vand og alkohol. Nogle siger ingen methanol. Du forstår, hvor jeg vil hen. Internettet har brug for en solid praktisk bearbejdning.
Der er et væld af synthesizere, der "reducerer" til argumenter. "Eller jeg prøvede det her og fik det der. Det her virker måske, men". Og så videre.
objektiv? Nej, det er det ikke.
Kunne jeg være så velsignet at høre en hvisken" hvad er "guldstandarden" kysset af Jesus, kærtegnet af Buddha synth? "
(Ingen synthesizere forulempet af Moroni her, tak.)
Jeg har fået nok af det i forvejen.
Meget kærlighed, folkens.
Dit bidrag vil blive modtaget med taknemmelighed.
Hav det godt,
JesusTits.