- Reaction score
- 0
Jeg søger efter den bedste måde at udtrække cut fra Meth. Det er første gang, jeg er på dette fantastiske forum, så undskyld, hvis der er noget, der ikke er korrekt. Det er ikke muligt for mig at producere mit eget produkt på dette tidspunkt, så jeg er tvunget til at få, hvad jeg kan. Jeg har midlerne til at købe, men produktet er ikke klasse A. Jeg mistænkte først cut for at være MSN, men tror, at jeg har at gøre med andre stoffer. Mit hovedmål er at få et kvalitetsprodukt. Jeg har set og undersøgt og andet end Acetone-vask og endda brugt en konvektionsovn til at fjerne de nævnte forurenende stoffer fungerer ikke rigtig. Vaskede 5 oz og mistede betydeligt produkt; blev efterladt med 2 oz. Jeg tror, at selv efter vask er snittet så langt i det nævnte produkt, at det synes umuligt at fjerne helt. Produktet var stadig svagt, forårsager hovedpine og ledsmerter. Det lyder som MSN ja, men jeg tror virkelig, at det er skåret med noget andet. Eventuelle ideer om, hvad dette kunne være, og hvordan man fjerner det. Nye tricks eller ideer ville være godt. Jeg har købt produkter gennem flere forskellige kilder, men alle synes at være forurenede. Jeg er begrænset her og ville sætte pris på ethvert råd. Ville elske at producere mit eget produkt, men tror bare ikke, at jeg kan opnå alle de nødvendige ting for at fuldføre denne drøm om min lige nu. Så jeg er nødt til at udtænke denne plan for at få det bedste ud af det, jeg kan med det, der er tilgængeligt. Ethvert råd ville være meget værdsat.
Jeg takker dig
Jeg takker dig