- Solutions
- 2
- Reaction score
- 599
Det ville helt sikkert have hjulpet ham at læse bogen The Construction And Operation Of Clandestine Drug Laboratories.
Når man opretter et laboratorium, er det absolut vigtigt at vælge placeringen på en måde, så det ikke kan spores tilbage til dig i en nødsituation.
Desuden udsætter du dig selv for en større risiko, hvis du fortæller unødvendige eller uinvolverede personer om din operation.
Potentielle fejltagelser fra denne fyr:
- Modtagelse af prekursorer i hans navn
- Modtagelse af laboratorieudstyr i hans navn
- Registrerer laboratoriet i sit navn
- At lade andre mennesker vide det (måske prale med, at han er den næste Walter White, jeg ved det ikke)
Så dybest set gjorde han alt det forkerte, som nogen kunne gøre forkert, og jeg kan ikke understrege nok, hvor vigtig en korrekt OPSEC er.
Artiklerne nedenfor er på tysk, men det er en interessant historie at læse, når den er oversat til engelsk.
CLEARWEB ADVARSEL
Når man opretter et laboratorium, er det absolut vigtigt at vælge placeringen på en måde, så det ikke kan spores tilbage til dig i en nødsituation.
Desuden udsætter du dig selv for en større risiko, hvis du fortæller unødvendige eller uinvolverede personer om din operation.
Potentielle fejltagelser fra denne fyr:
- Modtagelse af prekursorer i hans navn
- Modtagelse af laboratorieudstyr i hans navn
- Registrerer laboratoriet i sit navn
- At lade andre mennesker vide det (måske prale med, at han er den næste Walter White, jeg ved det ikke)
Så dybest set gjorde han alt det forkerte, som nogen kunne gøre forkert, og jeg kan ikke understrege nok, hvor vigtig en korrekt OPSEC er.
Artiklerne nedenfor er på tysk, men det er en interessant historie at læse, når den er oversat til engelsk.
CLEARWEB ADVARSEL
PressReader.com - digitale avis- og magasinabonnementer
Digital aviskiosk med 7000+ af verdens mest populære aviser og magasiner. Nyd ubegrænset læsning på op til 5 enheder med 7 dages gratis prøveperiode.
www.pressreader.com
Tiroler Polizei snupper Möchtegern-Walter-White
Das schnellste Newsportal - Die Newsplattform heute.at berichtet täglich während 24 Stunden über alle News und Hintergründe aus Aktuell, Länder, Politik, Welt, Sport, Community, People, Szene, Digital, Wirtschaft, Jobs, Genuss, Gesundheit, Tiere, Science, Wohnen, Reisen, Fashion and Beauty...
www.heute.at