Question Bliver du høj af balsameringsvæske?

metux

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
47

Hvor længe varer en rus?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,307
Deals
1
Lad os kalde det formaldehyd for ikke at være tvetydige. Ja, det er det. Man bliver helt sikkert høj af det. Jeg har noget derhjemme, men jeg nægter at prøve det, fordi jeg kender en fyr, der næsten døde af at ryge det. Han blev kørt på hospitalet, fordi han ikke kunne trække vejret. Jeg gav min meth-dealer 15 ml i en lille krukke "til hans far", sagde han. Han tog det med til kakerlakmotellet og solgte det hele på en time. Dyppede cigaretter. Han gav mig 50 dollars tilbage og ville have mere, men det er 60-årige mænd, og en af dem ender med at dø, så jeg sagde til ham, at jeg måske kunne sælge ham noget af den næste liter. Jeg skal alligevel bruge det til at lave methylamin.
Du kan også blive høj af at sniffe freon, men det vil også slå dig ihjel.

metux

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
47
Jeg har også læst, hvad man kan udvinde PCP fra, landmænds pesticid, men det er ikke let at finde. Jeg tror, at de i USA blonder cigaretter i PCP-væske, men de kalder det også balsameringsvæske.

• Like
Reactions: vis

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,307
Deals
1
Der er et herbicid, som primært består af methylamin, det er round-up, men en gammel formel. Hvis der var et pesticid med pcp i, ville jeg vide det, for jeg har brugt 100 timer på at lede efter forstadier og stoffer i husholdningsprodukter. De kalder det en "våd" cigaret. Det er formaldehyd. Det er ikke kun balsameringsvæske, det bruges også i stor udstrækning til udstopning. Der er ingen balsameringsvæske med PCP. Formaldehyd er et nyttigt reagens i produktionen af mange stoffer og forstadier. Det har flere navne. Formalin, paraformaldehyd er lignende, formalitet, methanal (ikke methanol) methylinoxid, paraform og 10 andre ting. Det er HCHO og har samme struktur som acetone (et kulstof med to hydrogener og en dobbeltbundet ilt på toppen, et aldehyd).

• Like
Reactions: vis