Question Er der nogen, der ved, hvordan man krystalliserer canabinoidolie?

porC

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
31
Er der nogen, der ved, hvordan man krystalliserer canabinoid-olie?! Send mig en besked!!!

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
417
Ifølge NuggMD krystalliserer thc ikke, når det er isoleret, det danner et hvidt pulver. det lort, der krystalliserer, er thc-a.

Her er en vejledning i, hvordan man laver thc-isolat, men du skal bruge noget laboratorieudstyr.

her er en lidt lettere vejledning, men jeg ved ikke, om den fører til thc-isolat, da billederne er grønne. der står bare "thc-pulver", men det er meget mere gennemførligt for en hjemmekok.

porC

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
31
Sagen er en købt som 5cl cannabinoidolie, jeg ved fra tidligere erfaring, at enhver cannabinoid i flydende form, hvis du bare køler id ned og lader det være i åbent rum, kan gøre sagen fast, men jeg spurgte bare, måske nogen kender andre måder eller hurtigere måder !!! Thx for at svare!!! Hold det UP!!!!

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
417
Har den kun 5 cl? Hvis det er tilfældet, bør processen ligne den thc-isolat-ting, jeg sendte, bare enklere. afaik u bare vinterisere det lort (læg det i ethanol eller din foretrukne opløsningsmiddel, lad det være i fryseren natten over, filtrer for at fjerne de faste stoffer, som er fedtstoffer og lignende ting), fordamp det (hold dig væk fra høje temps bc de kan nedbryde cannabinoiderne), lad det omkrystallisere, filtrer det, måske vaske det igen med et opløsningsmiddel og tør / desiccate det. spørg nogen om en anden mening tho ^^;

Min fejl er også, at den "lettere vejledning", jeg sendte, handlede om at udvinde det fra blomster, ikke fra olie. Jeg fik en hjerneprut, undskyld.

porC

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
31
Det er ok bro Jeg sætter pris på efort ther3 er en masse vidende mennesker rundt, men ikke alle af dem er aktive, lad os sige det sådan!!!

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
317
Deals
1
THC-diamanter går fra olie/splint til fordampning af opløsningsmiddel til klar THC-A-krystalheks med en renhed på ca. 98 %.