darknet-leverandører, der er tilknyttet eller bruger shared warehouse - hjælp mig med at forstå dette

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
36
Reaction score
25
Points
18
Jeg har shoppet lidt, og det er blevet til en undersøgelse af darknet-leverandører, fordi jeg har lagt mærke til noget, der fangede mit blik. Det ser ud til, at det, der annonceres som individuelle leverandører, bare er unikt mærkede fronter for den samme sælger, eller de samarbejder på en eller anden måde, bevidst eller ubevidst ved at dele et tredjepartslager, der sender deres ordrer til kunderne.

Jeg bemærkede det første gang, da jeg bestilte 4 prøver af heroin fra 4 unikke sælgere, der ikke ser ud til at være forbundet på nogen måde - 2 fra NL, 2 fra DE.

De 2 prøver fra NL kom pakket i samme type konvolut (dog i forskellige farver), adresselabelen er identisk (med samme dimensioner, skrifttype, layout, tekststørrelse), de brugte begge samme design og kombinationer af frimærker, og de blev begge sendt fra den samme by. Den anvendte skjulemetode var identisk, produktet blev pakket på samme måde ved hjælp af identisk emballage og stealth-materiale. Jeg vil ikke være overbevist om, at de to forsendelser ikke blev sendt af det samme par hænder. Selve produktet føltes ens og blev annonceret som afghansk i begge tilfælde.
Hvad angår DE-prøverne, blev de begge annonceret til at komme fra Iran. Lad mig kalde de to leverandører for leverandør A og leverandør B. Jeg har tidligere købt fra leverandør A og bestilte prøver fra A og B på samme tid. A accepterede ikke ordren, så kun én gik igennem, fra leverandør B. Da den ankom, var den pakket på samme måde som min gamle ordre fra leverandør A. Samme emballagestil, samme materialer, samme adresselabel.

Så her sidder jeg nu, et par uger senere, og laver en indkøbsliste til min næste ordre, hvor jeg sammenligner leverandører med deres priser, forsendelsesomkostninger og produkter, de fører. Jeg bemærkede leverandør C, også baseret i DE ligesom A og B, som bare ligner leverandør A uhyggeligt meget. De samme produkter og deres annoncerede oprindelse og renhed (f.eks. identisk kombination af K-nåle og sten, mix og S-isomer, alle fra Indien, næsten identiske priser [ca. 1 euro forskel for samme produkt og vægt]), ekstremt lignende udvalg af produkter ned til kombinationen af mindre populære som 2-mmc, 3-cmc, 3-mmc, og har jeg nævnt, at de er "på ferie" på samme tid?

Hvad angår det lignende udbud af produktkombinationer, oprindelse og renhed, kan jeg forstå, at forskellige sælgere kan få produkterne fra den samme engrosimportør. For eksempel importerer en grossist en klump heroin til landet, så de fleste sælgere i det land fører det samme produkt fra samme oprindelse med samme deklarerede renhed. Et andet land kunne have en anden engrosimportør, så igen ville de fleste sælgere der have det samme produkt, men forskelligt fra det andet land. Det ville være logisk og en naturlig effekt af handelshierarkiet. Men det forklarer ikke, hvorfor ordrer afsendt fra forskellige sælgere ser ud, som om den samme person har afsendt dem med de samme materialer fra den samme by.

Læser jeg for meget ind i det, og er det hele bare en række tilfældigheder? Eller er disse sælgere forbundet på en eller anden måde, eller måske er de bare virtuelle sælgere, der videresender deres ordrer til et fælles lager, som udfører dem og sender dem på sælgernes vegne? Har du bemærket noget lignende? Skal jeg dele navne eller lave mere research? Lad os diskutere det, jeg vil gerne høre dine tanker.
 

NobodyYouKnow

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 17, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Det er nok bare drop shippers, der er mellemmænd for at tjene penge.
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Det er almindeligt. Jeg har hørt tale om det på Reddit for et stykke tid siden. På tidligere markedspladser, der er blevet lukket ned, kommenterede folk, at to leverandører var den samme person i anmeldelsesafsnittet. Jeg har også set snak om det på Dread.

Nogle gange er det indlysende, og det mest indlysende, jeg har set, var to nøjagtigt ens indlæg bortset fra forskellige brugernavne og profilbilleder, samme beskrivelse og det hele. Selv folk i anmeldelserne sagde wtf.
 
Top