Question aktuel liste over forgængere EU?

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
87
Hejsa

Jeg leder i øjeblikket efter den aktuelle liste over forgængere i EU.

Jeg ved, at man ikke kan bruge listen 100 %, fordi mange stoffer kan kaldes prækursorer uden at være på denne liste.

Jeg har ledt i lang tid, men fandt kun denne fra januar 2023 (Tyskland).

Attachments

• 3h5N6jdVHO.jpg
    3h5N6jdVHO.jpg
    686.9 KB · Views: 57

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,309
Deals
1
Der findes i øjeblikket ikke en aktuel liste over prækursorer. Der er heller ingen liste over prækursorer. Der er så mange muligheder, at en liste ville indeholde 1000 kemikalier.

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
87
Under alle omstændigheder mange tak for dit svar.
Jeg troede, at der i Europa også ville være noget som i USA, som ,,list of schedule"

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,309
Deals
1
Der er skemaer over ulovlige stoffer. 1-5. Der er en liste over overvågede kemikalier, hvoraf mange er prækursorer. Andre er reaktanter og reagenser. Der er love mod analoger af stoffer, som dybest set repræsenterer nye stoffer, der ikke er blevet opført officielt som stoffer. A-pvp. MDPV, methalon og mephedron faldt alle engang ind under loven om prækursorer, men er nu blevet opført specifikt i loven. Disse stofanaloger og forstadier er de samme over hele verden, så hvis du leder efter navne eller ideer, kan du tjekke vores lovgivning, eller du kan kigge på Alibaba eller på markedet her for at se, hvad kineserne sælger.