Question kan nogen fortælle mig, hvad jeg skal bruge for at drive et hemmeligt narkolaboratorium [Jeg har læst PDF'en, men kan ikke forstå den].

bluewoods672

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Jeg vil gerne vide, hvad jeg skal bruge for at drive et hemmeligt narkolaboratorium. Jeg har læst PDF'en om hemmelige narkolaboratorier, men det er svært for mig at forstå.
Forklaringer ville hjælpe mig meget.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
609
Først og fremmest er viljen til forskning det vigtigste. Dette forum tilbyder alle de oplysninger, du har brug for, og som du selv kan finde, især når du overvejer at starte en operation, der kan afslutte dit liv som en fri mand.

Ud over indlæggene fra G.Patton kan dette måske også hjælpe:

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/set-up-your-garage-chemistry-lab.639/

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
609
Det tager bare tid og kræver en stor indsats fra din side, da der er så mange aspekter.

Det handler ikke kun om udstyr eller kemisk viden, men også om at opbygge korrekte infrastrukturer til forsyningskæden og især om at implementere sikkerhed for ikke at blive fanget.

Tag dig god tid

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Hvis du har brug for at stille det spørgsmål, skal du nok ikke sige dit daglige job op. lol

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Hvorfor bliver de dumme spørgsmål besvaret, mens de gode spørgsmål bliver ignoreret? Forsøger du at opdyrke en kultur, hvor man fodrer idioter med skeer?

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
609
Jeg tror, at især begynderspørgsmål har brug for nogle direkte råd som ovenstående for at garantere mere sikkerhed for alle involverede.

Hvilke af dine spørgsmål blev ikke besvaret? Måske kan vi hjælpe

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
609
Så vidt jeg forstod, er der andre problemer inden for dette emne, f.eks. den grundlæggende forståelse af kemi (som jeg også til en vis grad mangler) hos dem, der udfører denne rute eller ikke følger rådene 100 %.

Så vidt jeg forstod, blev vejen til at opnå P2P forklaret godt nok i dette emne og kunne udføres med succes, mens vejen fra P2P til det endelige produkt også blev henvist til, men ikke kunne udføres indtil videre af deltagerne i den tråd, du linkede til. Især for Leuckart-reaktionen er der en dybdegående rapport i forummet.

Ret mig venligst, hvis jeg tager fejl, jeg husker kun, at dette indlæg ikke var 100% vellykket for alle endnu af flere grunde. Men ikke nødvendigvis fordi ikke alle vigtige spørgsmål blev besvaret.

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
P2P er god kvalitet
N-formy er af høj kvalitet
Alle spørgsmål, der stilles i dette emne, er til næste trin
Jeg ved, at der er (6 personer), der kun venter på råd til det sidste trin.
Og som jeg læste her for nogle dage siden
svaret er allerede lagt ud, men det skal kun afkodes for den normale bruger.

Nul brugere her kan afkode dette billede.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,124
Deals
1
Hej, respekter alle forummedlemmer og vær høflig. Vi accepterer ikke uhøflig kommunikation i vores forum. Alle fortjener at blive hjulpet her.
Der er det samme spørgsmål, jeg beskriver allerede dette tema i fritliggende emne P2P-syntese fra BMK-glycidatethere

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13

Hej hr. @G.Patton Den rute, du vil have os til at bruge, er til småskalaproduktion.
Meget dyre kemikalier og høj risiko ved at købe disse kemikalier.

Derfor er det nødvendigt, at vi følger disse synteseruter her på billedet.
Hvis nogen kan dekryptere dette billede, er det muligt at fremstille A-olie fra alle lovlige produkter
ingen meget giftige kemikalier kræves og den billigste måde at skabe det på.
Dette kaldes fremskridt.
Jeg forstår, at kemiske leverandører ikke kan lide denne rute.
Det giver mening.
Men jeg er her for at lære det på den lovlige måde uden høje listede kemikalier, der er giftige og forbudte og der til overpris

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
Jeg har stor respekt for folk, der virkelig besvarer et spørgsmål.
Jeg er træt af svar, der linker til andre tråde. Det er slet ikke et svar, men kun godt til at skabe forvirring.
Jeg forstår, at det kan være frustrerende, når det samme spørgsmål bliver stillet flere gange
men det er en del af jobbet. Og svar er altid uforpligtende.

ps: Undskyld, jeg troede, jeg var i emnet A-olie fra saul

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
609
Jeg tror, at når du ønsker at følge den rute, som de fleste kemikere i Holland følger i store laboratorier (ud over katalytiske hydrogeneringsruter), vil du blive nødt til at beskæftige dig med meget begrænsede kemikalier. Efter min erfaring gør OTC-kilder kun hele processen længere, gør ruterne mindre skalerbare og har nogle gange endda en tendens til at koste mere.

Hvis du leder efter en mere "lovlig" måde at lave freebase eller speed på, hvorfor så ikke kigge på NaBH4/CuCL2-ruten?
Du må også forstå ekspertteamet på dette forum, når du skal besvare spørgsmål til tusindvis af mennesker, men de er blevet sendt andetsteds, er det nemmest at råde til at kontrollere, hvor de oprindelige oplysninger blev sendt.

Generelt set er alt, hvad du har brug for til din rute, allerede her i dette forum.

1. P2P-syntese fra BMK-glycidatethere
2. 1-Phenyl-2-propanon (P2P) Leuckart-aminering til amfetamin og metamfetamin. Lille skala.

Der er også nogle regelmæssige brugere ud over ekspertteamet, der har erfaring med dette og kan konsulteres om det, hvis det er nødvendigt. Jeg forstår virkelig ikke problemet

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
Nabh4 er forbudt, og P2nP står øverst på alle overvågningslister.
Denne rute er også meget dyr.
Du har det forkert, store laboratorier arbejder med lovlige produkter, hvis de kan, fordi de er normalt prissat og lovlige
Hvorfor tror du, at apaan var NR 1-kemikaliet fra 2009 til 2018, fordi det var lovligt og billigt 20 € / kg at købe?

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
P2nP er kontrolleret som bare fanden, selv polske leverandører viser det ikke længere på deres hjemmeside på grund af dette

du kan købe det, men kun ægte private beskeder til tilbagevendende kunder, der ikke ser det opført længere.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
609
hmm hvad er din målpris pr. liter freebase?
Denne rute kunne udføres for 300 EUR/liter, for almindelige mennesker, der ikke kan købe tonsvis af forstadier, vil det koste ca. 600 EUR/liter, hvilket stadig er okay.
Jeg er sikker på, at de laboratorier, der gør det, ikke deler deres nøjagtige ruter. Især ikke på internettet
Hvor har du det fra? Jeg kunne nemt nævne en masse P2NP-leverandører lige nu, der sælger det offentligt, da det ikke er ulovligt.

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
Alle dine svar er korrekte, og P2nP er stadig lovligt, men ikke sikkert at bestille.
den største sælger i Polen fra P2nP for nylig ikke opført længere.
også, når du bruger søgefeltet, er der ingen varer at finde længere.
De har en grund til dette, antager jeg.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
609
Ja, jeg tror, du har ret.

Jeg ville dog aldrig købe P2NP online, der er gode alternative muligheder for at få fat i produktet