Question Køb af kemikalier på dette forum: Dead Drops muligt / anbefalet?

ShiftingWaterfall

Don't buy from me
Resident
Reaction score
2
Så af indlysende grunde vil jeg ikke bestille forstadier til kemikalier til min hjemmeadresse uanset disse forbindelsers juridiske status.
ville dead drops være en mulighed? jeg forstår godt, at ordren sandsynligvis ikke vil passe gennem en almindelig postkasse. betyder det, at postvæsenet bare vil efterlade den på hoveddøren? eller er der brug for en underskrift?

Mange hilsner, ShiftingWaterfall

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,829
Deals
666
Det hele afhænger af sælgeren, hvis de er villige til at overdrage ordren på denne måde, så hvorfor ikke.

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
32
Er det ikke bedre at sende til en pakkeshop med falsk navn og adresse?
Du kan også ændre pakkeshop eller skab, efter du har bestilt, i det mindste hvor jeg bor, kan vi ændre adressen, før ordren ankommer, det maksimale, sælgeren ville vide om dig, er landet.
Hvor jeg bor i Europa, har jeg også mulighed for at modtage med en kurer, for eksempel DHL, og efter ankomsten vil DHL levere til et andet firma, der lægger min pakke i et anonymt skab i den by, jeg vælger dagen før, men der er maksimale dimensioner for kassen. Og jeg tror ikke, at de ville sende farlige kemikalier som acetone eller formamid til en pakkeshop.
Tror du, at det er risikabelt at sende til pakkeshops?

Last edited:

flask

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Det afhænger af, om du skal betale importafgift, de efterlader den ikke, hvis du ikke er hjemme. Selv når du skriver en seddel, lægger de den ikke.
Lad os sige, at afsenderen bruger ups til forsendelse, så kan du vælge et officielt ups-afhentningssted, og når du afhenter din vare, skal du betale afgiften der.

flask

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
De snyder mig for 1,5 kg P2NP 400 dollar væk

Wickr: [email protected]

Telegram: @discreetonly

det er svært at finde ud af, hvor man skal placere denne info på forummet, så andre ikke bestiller der til

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
609
Dead Drops er en god mulighed, som afhænger af, om sælgeren er pålidelig nok til at gøre det og professionel nok til at give fuldt bevis for leveringsprocessen.
Dead drop bør også altid ske ved hjælp af escrow-tjenester med klare vilkår og betingelser for refusion og omleveringspolitik.