Question Ødelagt kondensator

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
333
Deals
1
Er der nogen, der kender nogen i Storbritannien, der reparerer laboratorieudstyr, da min store kondensator og fraktionsdestillation er blevet syg AF

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
333
Deals
1
Ja, men ikke billige ting som dem, der går i stykker, hellere reparere dem tbh

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,330
Deals
1
Det var fra et "velrenommeret" firma, jeg kiggede på min historik, det var Deschem. Den var utroligt godt pakket ind. Inde i en styroporkasse, der var lavet til det, og som var meget tyk og tæt, i en papkasse, der passede perfekt, og derefter pakket med jordnødder i en anden papkasse. Jeg ville måske have taget billeder, men det ville have været meget svært at ødelægge. Jeg tror ikke, at to slag med en 8 lb maul kunne ødelægge den, men jeg kan bryde igennem begge sider af en blokmur med det samme.

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
333
Deals
1
Har du et link til hans butik på Amazon?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,330
Deals
1
Det er også ret gode glasvarer. De eneste bedre ting, jeg har, er Pyrex eller Kimax. Det er de bedste kinesiske ting, jeg har. Jeg har lige købt en ny røreplade. Min gamle brændte varmeelementet i 2. Efter at have kigget længe og grundigt fik jeg en Vevor 500w opvarmning med en sonde og lcd-skærm, og det er PID, så jeg drejer knappen, indtil den siger den temperatur, jeg vil have, og går væk. Den kostede 140 eller 150 dollars.

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
333
Deals
1
Det er fantastisk, det er endda gratis levering også til Storbritannien, og jeg sender ham min liste. 🙌

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
101
Deals
27
Hvis du er fast besluttet på at forsøge at reparere dig selv, kan du prøve at bruge et højtemperatur glas epoxyklæbemiddel, husk at være specielt til anvendelse ved høje temperaturer.

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
333
Deals
1
Det var det første, jeg tænkte på, men jeg var ikke helt sikker.