Det er en sand historie. Jeg boede på et lokalt hotel et par nætter for omkring et år siden, en ret stor kæde, et par hundrede værelser, indendørs/udendørs pool, sauna osv. hele natten, hver halve time eller deromkring, som et urværk, fra omkring kl. 2.00 til kl. 6.00. Værelset ved siden af mig skyllede ud i toilettet omkring 5 gange i træk, og jeg kunne lugte saltsyre, eller hvad det nu var for en lugt, der kom ud af det, slemt! Jeg prøvede at undersøge det, og det gik op for mig, at der ikke var noget værelse ved siden af mig! På flyers var der en oversigt over hele hotellet, og der var bare ingen dør der, og den næste dør var to døre væk, nede ad gangen. På hele hotellet var det det eneste sted, hvor der ikke var et modulært mål mellem dørene. De kørte et rør ned i toilettet for at få røgen ud, er min teori. Jeg er overbevist om, at det er en intern operation, der foregår der. Kun en person, der var oppe hele natten hver nat og tilfældigvis befandt sig i rummet ved siden af, ville have bemærket det.