KDR Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Sep 17, 2022 Messages 8 Reaction score 3 Points 3 Oct 5, 2022 #1 Hej med jer! Jeg forsøger at få ren benzaldehyd, og jeg har hørt, at det er muligt at syntetisere det fra styren. Er det en effektiv metode?
Hej med jer! Jeg forsøger at få ren benzaldehyd, og jeg har hørt, at det er muligt at syntetisere det fra styren. Er det en effektiv metode?
Y yin-yang Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined May 18, 2022 Messages 58 Reaction score 30 Points 18 06 Oct #2 Hmm, ikke rigtig. Det er bedre at oxidere benzylalkohol Upvote 0 Downvote
KDR Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Sep 17, 2022 Messages 8 Reaction score 3 Points 3 06 Oct #3 Tak for rådet! Det vil jeg prøve Upvote 0 Downvote
D DarkAnubis Don't buy from me New Member Joined Sep 25, 2022 Messages 5 Reaction score 1 Points 3 07 Oct #4 Der er mange måder at hydrolysere benzylchlorid på, der var en måde med kanelolie og natriumcarbonat Upvote 0 Downvote
KDR Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Sep 17, 2022 Messages 8 Reaction score 3 Points 3 07 Oct #5 Jeg så den rute, men jeg søgte efter pris, og jeg synes, det er lidt dyrt for store mængder. Upvote 0 Downvote
D DarkAnubis Don't buy from me New Member Joined Sep 25, 2022 Messages 5 Reaction score 1 Points 3 07 Oct #6 Ikke den nilrøde video, jeg vil prøve at finde et link, det var en science hub-tråd, den brugte rå cinnamadlehyd 300 ml, og udbyttet af benzaldehyd skulle være 150 ml, jeg har ikke selv prøvet. Upvote 0 Downvote
Ikke den nilrøde video, jeg vil prøve at finde et link, det var en science hub-tråd, den brugte rå cinnamadlehyd 300 ml, og udbyttet af benzaldehyd skulle være 150 ml, jeg har ikke selv prøvet.