Looking for a vendor 3CMC/3MMC leverandør søges!

Vasile

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 28, 2023
Messages
14
Reaction score
15
Points
3
Det ser ud til, at min forrige tråd ikke var en succes, så her prøver vi igen. Ønsker at købe 3CMC eller 3MMC, bulkordrer, forsendelse til EU.

Jeg er syg og træt af svindlere, så hvis du har nogen hensigt, bedes du venligst og forsigtigt f.cuk off. Er blevet snydt her allerede for mange gange, escrow måde eller ingen måde.

Så her går vi, jeg venter på pm'er, jeg er mest interesseret i kvalitet, så hvis du har det, der kræves, kan vi komme til en aftale. Der er brug for en prøve af dit produkt. Prøver vil blive betalt (jeg er ikke en nærigrøv, der leder efter freebies).
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
300
Reaction score
85
Points
28
lavet din egen bro så 1kg du får max 600€ ingen 3k€ eller mere
 

Vasile

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 28, 2023
Messages
14
Reaction score
15
Points
3
Hvis bare det var så enkelt... Hvis nogen har en kemiker til leje, kan vi finde ud af noget :))
 
  • Haha
Reactions: $!$

luia

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 5, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Jeg vil også gerne høre fra gode 3mmc-leverandører :)
 

dutchguy

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 24, 2024
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Har du et nummer eller noget, jeg kan kontakte dig på?
 

Vasile

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 28, 2023
Messages
14
Reaction score
15
Points
3
Tilsyneladende er mit held ikke fantastisk, jeg leder stadig, jeg vil have ting af TOP-kvalitet 3CMC (3MMC er også en mulighed, men den anden), vil ikke blive generet af mindre kvalitet. Til nogle polske fyre, der sendte mig beskeder, brødre, brug venligst google translate eller noget, jeg har ingen anelse om, hvad du sagde på polska, og heller ikke google translate, lad os bruge det samme sprog, hvis vi ønsker at komme til samme resultat (penge), tak.
 

peaks

See my products
Seller
Language
🇳🇱
Joined
Mar 7, 2024
Messages
26
Reaction score
39
Points
18
Deals
53
Jeg finder det til dig, min ven, bare rolig
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
300
Reaction score
85
Points
28
3mmc u dont found in poland its first.
3cmc meget laboratorium i Polen lavede beskidt lort eller engang lavet glas, men ikke det samme høje som var fra nedeland, da det var lovligt. Hvis du vil have det gjort dig selv simpelt
 

alinporumboiu

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 13, 2023
Messages
2
Reaction score
3
Points
3
Du bliver ved med at bede om leverandører til 3cmc og 3mmc, men du efterlader også mange anmeldelser her for 3cmc, og meget gode anmeldelser ... noget det ikke passer rigtigt i din historie bro😂😂
 
Top