1-nitropropan

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Hej alle sammen,
Jeg har et produkt, der indeholder 1-nitropropan og nitroethan sammen med DCM.
Min kemikerven virkede mere begejstret for nitropropanen, men jeg er forvirret, da jeg aldrig har set det brugt i synteser til phenethylaminer (hvilket er det, jeg primært er interesseret i - ligesom min ven).
Nogen ideer? Forveksler han det med 1-nitropropen? Jeg ved ikke, jeg tvivler på det, han kender sine ting og er en stor bidragyder på her....
 

Kirolos.a.wassef

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 15, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jeg har et spørgsmål. Kan jeg bruge anilin i stedet for n-butylamin i syntesen af PN2P fra nitrohan og benzaldehyd?
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Det har jeg ingen anelse om - jeg vil foreslå, at du taler med din gode gamle ven mr. GPT!

Jeg ved, at ammoniumacetat fungerer godt og er let at få fat i (i hvert fald der, hvor jeg er - jeg kom til at købe en helvedes masse af det, som jeg næppe nogensinde får brugt).

Ærligt talt gav jeg op på denne tråd, da jeg faktisk havde destilleret produktet og indså af BP'erne, at det i det væsentlige kun var DCM og Nitroethane....

Jeg mistede også dybest set viljen til at fremstille amfetamin, da jeg er klar over, at jeg er en rabiat misbruger - opiater og Benzo er ude af kortene og TBH, hver gang jeg brugte en ikke-psykedelisk amfetamin, er det samme sket - jeg sov ikke, før det er ALT VÆK!

Jeg blev egentlig også klar over, at jeg sandsynligvis har ADHD, kort før jeg fik ideen til at lave amfetamin, men jeg tror VIRKELIG ikke, at jeg har nok kontrol til at bruge det medicinsk alligevel.

Jeg besluttede at gemme den nitroethan, jeg har, til når jeg har 3,4,5-tmoba, som jeg har tænkt mig at lave scaline med.
Først meskalin, så eskalin, proscalin osv. osv. ved at bruge de aldehyder, jeg er ved at anskaffe, til at lave en række tryptaminer og anvende dem på scalinstilladset.
SÅ og først derefter vil jeg sandsynligvis kede mig og forsøge at lave TMA.

Det er dog alt sammen langt væk, da jeg ikke engang har noget 3,4,5-tmoba- alt, hvad jeg har i øjeblikket, er noget 2,5-DMOBA, og helt ærligt ser amfetaminet i 2c-forløberen IKKE sjovt ud fra Shulgins beskrivelse!
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Det er en rigtig dårlig idé. GPT-chat vil bare vildlede dig om kemi.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Nitropropan bruges ikke i hemmelige synteser, så vidt jeg ved.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Så det er min meningsløse historie om, hvordan jeg angriber disse molekylære gåder!

Men helt ærligt, det er helt vildt, hvad man kan lære på et år.

Det er et år siden, jeg første gang læste noget af Strikes bog, og jeg ved ikke engang, hvad den hedder!
Den hedder højst sandsynligt Praktisk MDMA-syntese eller noget lignende.
Den digi-kopi, jeg har, mangler sit omslag og er gemt som total syntese II, så det kunne være en blanding af navnet på den LSD, han skrev (som efter min mening er helt upraktisk, men hey ho) - se pointen er, at det er cirka 1 år siden, jeg lærte, hvad fanden 'reflux' betød !!!

I den tid; mens jeg var i Benzo-abstinens, har jeg lært MEGET og bestemt nok til at producere nogle FANTASTISKE lyse hvide krystaller af n,n-DMT via reduktiv animation af tryptamin og for at være helt ærlig - det var sådan en BITCH at krystallisere første gang, at jeg tydeligvis tog søvnpauser på et upassende tidspunkt.
Andet forsøg, output var lignende, men input var mindre end halvdelen af, hvad jeg lagde i før - selvom det forblev som lyse hvide krystaller denne gang, i stedet for at blive rød ved lufteksponering.

Jeg indså, at efter at have sat mig for at lave DET, ikke DMT - noget jeg endnu ikke havde prøvet, men medmindre jeg faktisk fuldt ud forstod processen, var jeg ikke villig til at prøve andet end det, jeg kunne læse fra førstehåndskilder - så jeg startede med DMT, fordi der er MEGET flere offentliggjorte synthesizere!

Nå, men efter at have set på de faktiske strukturer og være blevet interesseret i Pihkal, indså jeg, at strukturerne har en tendens til at være enklere - jeg har også bemærket, at de synes at krystallisere lettere.

Anyway, rant rant rant uden nogen egentlig grund, men hey ho. Det er det, jeg gør!
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Så det er min meningsløse historie om, hvordan jeg angriber disse molekylære gåder!

Men helt ærligt, det er helt vildt, hvad man kan lære på et år.

Det er et år siden, jeg første gang læste noget af Strikes bog, og jeg ved ikke engang, hvad den hedder!
Den hedder højst sandsynligt Praktisk MDMA-syntese eller noget lignende.
Den digi-kopi, jeg har, mangler sit omslag og er gemt som total syntese II, så det kunne være en blanding af navnet på den LSD, han skrev (som efter min mening er helt upraktisk, men hey ho) - se pointen er, at det er cirka 1 år siden, jeg lærte, hvad fanden 'reflux' betød !!!

I den tid; mens jeg var i Benzo-abstinens, har jeg lært MEGET og bestemt nok til at producere nogle FANTASTISKE lyse hvide krystaller af n,n-DMT via reduktiv animation af tryptamin og for at være helt ærlig - det var sådan en BITCH at krystallisere første gang, at jeg tydeligvis tog søvnpauser på et upassende tidspunkt.
Andet forsøg, output var lignende, men input var mindre end halvdelen af, hvad jeg lagde i før - selvom det forblev som lyse hvide krystaller denne gang, i stedet for at blive rød ved lufteksponering.

Jeg indså, at efter at have sat mig for at lave DET, ikke DMT - noget jeg endnu ikke havde prøvet, men medmindre jeg faktisk fuldt ud forstod processen, var jeg ikke villig til at prøve andet end det, jeg kunne læse fra førstehåndskilder - så jeg startede med DMT, fordi der er MEGET flere offentliggjorte synthesizere!

Nå, men efter at have set på de faktiske strukturer og være blevet interesseret i Pihkal, indså jeg, at strukturerne har en tendens til at være enklere - jeg har også bemærket, at de synes at krystallisere lettere.

Anyway, rant rant rant uden nogen egentlig grund, men hey ho. Det er det, jeg gør!
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Ups, ups. Dobbelt indlæg.
Ja, det kan nok slettes, for da jeg destillerede produktet med 1-nitropropen, så det ikke ud til, at der var en betydelig mængde.
Jeg blev bare forvirret, da en, jeg kender, som fremstiller psykedeliske stoffer, sagde, at han ville have noget....
Jeg var forvirret over, hvad for.... Jeg ved, at han har arbejdet på nogle benzofuraner, men bortset fra det ved F det!
De er ikke noget, jeg virkelig har kigget på endnu
 
Top